Izdanje “Cestovno redarstvenih propisa” s početka dvadesetog stoljeća predstavlja zanimljivu zemljopisnu prometnu raznolikost današnjeg Alpe-Adria teritorija ali i Europe.
Lijevom stranom ceste se vozilo u zemljama Hrvatska, Slavonija, Bosna i Hercegovina, Kranjska, Štajerska, Ugarska, Gornja i Doljna Austrija, Češka, Solnogradska, Engleska, Južna Italija, Luksemburg, Portugal, Milano i još neki gradovi kojima je na ulazu u njih bilo označeno.


Desnom stranom ceste vozilo se u Istri, Austrijskom primorju, Dalmaciji, Koruškoj, Tirolu, Voralbergu, Belgiji, Njemačkoj, Francuskoj, Nizozemskoj, gornjoj i srednjoj Italiji osim Milana i još nekih gradova na čijim ulazima je bilo označeno, Lichtensteinu, Rusiji, Švicarskoj i Španjolskoj.
Nakon prvog svjetskog rata, postavljen je novi prometni red koji i danas vrijedi. Ujedinjeno Kraljevstvo je na otoku zadržalo lijevu stranu, a Europa je osim Švedske sva prešla na desnu stranu.


Švedska je tek 3. rujna 1967. prešla na desnu stranu što je fotografijama prometnog kaosa zabilježeno. Situacija se normalizirala tjedan dana kasnije i gotovo sva njihova vozila su izvezena u Englesku jer im je volan bio na desnoj strani i nije se više uklapalo u europski prometni red.
U Istri i Primorju se oduvijek vozilo “normalno”.
D.D.